دیابت برای حدود 10 سال است کلیه کراتینین 5.6 بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت برای حدود 10 سال کراتینین کلیه 5.6 بالا است؟ در واقع، کراتینین 5.6 در دیابت بسیار بالا که به معنی شما رو نفروپاتی دیابتی است، که یک بیماری secondery از دیابت است. بدون کنترل خوب ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.

علل متعددی در بروز بیماری کلیه وجود دارد، وضعیتی که یکی در 10 فرد بزرگسال سن 20 ساله یا مسن تر در ایالات متحده تاثیر می گذارد. دانستن علل ریشه ای بیماری کلیوی می تواند به شما کمک کند درمان درست و به طور بالقوه حفظ عملکرد کلیه باقی مانده است.

دقیقا چه علل اصلی بیماری کلیوی هستند؟

Diabetesñis شماره یک علت بیماری کلیوی، مسئول حدود 44 درصد از تمام cases1 نارسایی کلیه. فشار خون بالا (فشار خون بالا نیز نامیده می شود) علت اصلی دوم، مسئول حدود 28 percent1 است. گلومرولونفریت، یک اصطلاح کلی برای بسیاری از انواع التهاب کلیه، و همچنین بیماری های ژنتیکی مانند بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، بیماری های خود ایمنی، نقائص هنگام تولد و مشکلات دیگر نیز می تواند بیماری کلیه می شود.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به دیابت شما باید با توجه بالا به بیماری خود را پرداخت. البته نه همه بیمار مبتلا به دیابت به بیماری کلیه، برای کسانی که می تواند قند خون خود را به خوبی کنترل، آنها ممکن است جلوگیری از عملکرد کلیه می رود با شکست مواجه می شود. برای افرادی که بیماری کلیوی ناشی از دیابت کردم، شما می توانید با دکتر خود کار می کند؟ برای حفظ کلیه ها کار به عنوان زمانی که ممکن است.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد دیابت یا بیماری کلیوی داشته باشد، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/diabetic-nephropathy-basics/3984.html





:: برچسب‌ها: اصول نفروپاتی دیابتی، دیابت، کراتینین 5 , 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: